Studier har visat att en ren och snygg arbetsplats ökar personalens produktivitet, minskar sjukfrånvaron och skapar en bättre stämning. Det är därför värt att tänka både e och två gånger innan man hyr in städservice. Idag finns det en mängd städbolag att välja mellan – inte minst i storstäderna är det hård konkurrens på marknaden. Det finns dock betydande skillnader både vad gäller kvalitet på arbete och pris. Städning är en bransch som utvecklats enormt bara under de senaste 10 åren. Ny teknik, ny redskap och nya rengöringsprodukter ställer högre krav på personalen. Vissa städfirmor har hängt med i utveckling och vidareutbildat sina medarbetare, andra är kvar i äldre sedvänjor och ineffektiva metoder.

Om du vill vara säker på att hitta ett pålitligt och kompetent städbolag ska du ta hjälp av kontorsstädning.com. Servicen är helt utan kostnad. I webbformuläret på startsidan beskriver du dina städbehov och fyller i dina kontaktuppgifter. Sedan är det klart. Hela proceduren tar bara någon minut. När du skickat in skickat in din förfrågan tar vi hand om resten. Vi ser över alternativen och tar fram offerter. Sedan är det bara att vraka och välja. Din förfrågan innebär inget köptvång. I slutändan är det givetvis du som bestämmer vem du vill anlita. Har du några frågor kring www.kontorsstädning.com? Kontakta i så fall vår hjälpsamma kundtjänst. Vi nås på telefonnumret 08-12 345 och e-postadressen kontorsstädning.com.

Om du lokaliserad i Göteborg är välrenommerade familjeföretaget A & O Städservice ett utmärkt alternativ. Företaget startade redan 1981 och är idag en av de mest erfarna och omtyckta firmorna i branschen. För högkvalitativ kontorsstädning, vänd dig alltid till www.kontorsstädning.com!