Idag är mat en inte bara näring

Idag är mat en inte bara näring utan även en viktig källa till njutning och en del av vår identitet. Men det gäller att vara noggrann med vad man stoppar i sig. Den som ser till att ha en balanserad och varierad diet har större chans att leva ett längre och friskare liv. Dessvärre gör vardagsstressen till att många slarvar med kosthållningen. Följden är att en betydande andel av befolkningen idag är överviktiga eller feta. För mycket och för dålig mat i kombination med bristande motion har medfört att övervikt har blivit ett allvarligt folkhälsoproblem. Herbalife är ett företag som under mer än tre årtionden försökt hjälpa människor etablera sundare vanor. Med hjälp av vetenskaplig forskning har Herbalife utvecklat ett flertal måltidersättningar som hjälpt människor världen över att få kontroll över sitt kaloriintag. Gå in på  och läs mer om Herbalifes Norge produkter. I vår e-butik erbjuder vi ett brett utbud av måltidersättningar, viktminskningspaket, kosttillskott, nyttiga snacks med mera till förmånliga priser.

För effektiv viktkontroll och hållbar viktminskning, byt ut en eller två måltider mot Herbalifes måltidsersättning. Proteindrinken Formula 1 är baserad på förstklassiga mjölk- och sojaproteiner och innehåller endast 217 kcal. Formula 1 är ett utmärkt val för dig som lever ett stressigt liv. Måltiden tar endast någon minut att tillreda. Allt du gör är att blanda 2 matskedar proteinmix med 2,5 deciliter mjölk. Mängden disk är minimal. Skippa osunda hel- och halvfabrikat som har gott om kalorier med lite näring och gå över till Formula 1 istället. Du kommer inte att ångra dig! Handla dina Herbalife fi produkter hos http://www.ner-i-vikt.se!